´╗┐ Depeche Mode - Zobacz w─ůtek - Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
 




Utw├│rz nowy w─ůtek Odpowiedz w w─ůtku  [ Posty: 12 ] 
Nieoficjalny klip do 'Mercy in you' 
Autor Wiadomo┼Ť─ç
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): ┼Ür pa┼║ 18, 2006 17:15 pm
Posty: 578
Lokalizacja: Łódź
 
Post Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Po Dangerous,Nothing's Impossible oraz specjalnym projekcie video promujacym koncert dM w Łodzi nadszedl czas na kolejny.
Zapraszam do obejrzenia klipu do 'Mercy in you' z udzialem łodzkich fanow :)
Enjoy!

https://www.youtube.com/watch?v=Zr3hSlQXKG0


Pn kwi 07, 2014 22:04 pm Zobacz profil WWW
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): N sie 02, 2009 20:22 pm
Posty: 235
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Bardzo podoba mi si─Ö pomys┼é z Waszymi teledyskami. Jednak moim zdaniem kilka motyw├│w kt├│re rzucaj─ů si─Ö w oczy do poprawki tj: 0:21 r├│┼╝a tutaj nie pasuje to nie motyw z SOFAD, da┼ébym ┼Ťwiece, fioletowe p┼é├│tna itp. 2:48 wymiana but├│w u fana! bardziej na depeszowskie, 4:54 te samochody w tle....lito┼Ťci!
Du┼╝y plus dla Pani z krzy┼╝ami w tle. :brawo: :brawo:
Og├│lnie fajny teledysk.


Wt kwi 08, 2014 19:58 pm Zobacz profil
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): N wrz 05, 2004 16:50 pm
Posty: 229
Lokalizacja: Toruń
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Obejrza┼éem z ciekawo┼Ťci, bo lubi─Ö t─ů piosenk─Ö, jednak teledysk nie przypad┼é mi do gustu - m.in. za du┼╝o motyw├│w religijnych, ale fajnie, ┼╝e co┼Ť robicie.


Śr kwi 23, 2014 17:39 pm Zobacz profil
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): Pt lis 21, 2003 14:51 pm
Posty: 1265
Lokalizacja: Białystok
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
ciut dłuższe ujęcia i wolniejszy montaż, samochody w tle też mi się rzuciły w oczy


Pn kwi 28, 2014 9:44 am Zobacz profil
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): ┼Ür pa┼║ 18, 2006 17:15 pm
Posty: 578
Lokalizacja: Łódź
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Zasmiecanie forum kolejnymi tematami chyba nie ma wiekszego sensu (tym bardziej,ze przed nami jeszcze wiele takich projektow ;)) wiec...
Zapraszamy do ogladania nowego fanowskiego klipu,tym razem 'The Things you said'. Enjoy! :)
https://www.youtube.com/watch?v=hNeVJacf7J4


Cz sie 21, 2014 17:20 pm Zobacz profil WWW

Do┼é─ůczy┼é(a): ┼Ür sty 18, 2006 15:21 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Ponań/Buk
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Bardzo "dziwny" teledysk


Pt sie 22, 2014 10:52 am Zobacz profil

Do┼é─ůczy┼é(a): Pt pa┼║ 29, 2010 21:17 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Malbork
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
dajesz czadu Adu┼Ťka! czekam na kolejne (moze kiedys uda mi sie wreszcie wystapic :)) do zobaczenia na zlocie w ┼üodzi!


Pt sie 22, 2014 14:55 pm Zobacz profil
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): Pt sty 16, 2009 17:00 pm
Posty: 545
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Wiem, ┼╝e naj┼éatwiej krytykowa─ç, wi─Öc na wst─Öpie zaznacz─Ö, ┼╝e nie, sam bym lepiej nie zrobi┼é ;) Mam nadziej─Ö, ┼╝e moj─ů krytyk─Ö odbierzecie jako konstruktywn─ů.

Fajnie, ┼╝e co┼Ť robicie i dobrze si─Ö przy tym bawicie, ale jak dla mnie to jest tu pewne ub├│stwo, je┼╝eli chodzi o w┼éasne, kreatywne motywy. My┼Ťl─Ö, ┼╝e te teledyski du┼╝o by zyska┼éy gdyby┼Ťcie odwo┼éywali si─Ö troch─Ö mniej do wideoklip├│w dM, albo robili to nieco subtelniej. A potencja┼é naprawd─Ö macie.

Poni┼╝ej przyk┼éad najfajniejszego teledysku stworzonego przez fan├│w, jaki widzia┼éem. Zauwa┼╝cie, ┼╝e tam te┼╝ s─ů odwo┼éania, ale du┼╝o bardziej subtelne.

http://www.youtube.com/watch?v=uVE2oDSA ... e=youtu.be


Pt sie 22, 2014 19:02 pm Zobacz profil
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): Cz sty 03, 2008 0:28 am
Posty: 52
Lokalizacja: www.AUREOLA.CBA.pl
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Klip R66 bardziej przypomina spot reklamowy wycieczki po USA ew. autoreklame ni┼╝ co┼Ť zwi─ůzanego z DM. (oczywi┼Ťcie opr├│cz samego kowera DM R66)
Dlatego obiektywnie patrz─ůc - zdecydowanie ciekawsze s─ů twoje pomys┼éy - bo co┼Ť pr├│bujesz wizualnie przekaza─ç wraz z muzyk─ů DM. (patrz─ůc na inne tw├│rcze dokonania)
Jedyne zastrze┼╝enie to brak Antona Corbijna podaj─ůcego mikrofon w wywiadzie z DM w stylu... "Dipesz Mud" ;-) sorry... ;-)
Tw├│rz dalej swoje wyobra┼╝enia DM bo... Tak zapisano w gwiazdach... (DM - It's No Good) ;-)
http://youtu.be/aieEZ950d1I

Tak na marginesie...
Gahan "┼╝egna panie" bez okular├│w.
P├│┼╝niej nagle je ma...
Aby p├│┼╝niej zn├│w ich nie mie─ç...
Anton do zwolnienia! :-)


So wrz 20, 2014 0:36 am Zobacz profil
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): Cz sty 03, 2008 0:28 am
Posty: 52
Lokalizacja: www.AUREOLA.CBA.pl
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Depeche Mode-Sweetest Perfection MUSIC VIDEO
http://youtu.be/nVaKZIjh79w

Twoje wizualne dokonania Adrianno dorastaj─ů jak muzyka Depeche Mode

Od m┼éodzie┼äczej naiwno┼Ťci... Speak and Spell
poprzez udoskonalanie... Some Great Reward
poprzez do┼Ťwiadczenie... Violator
poprzez pasje... Songs of Faith and Devotion
a┼╝ do prawie perfekcji... Playing the Angels

A to przecie┼╝ jeszcze nie koniec...

Dni Antona Corbijna s─ů policzone... Nadci─ůga Adrianna!

Po twoim Sweetest Perfection mo┼╝e... videoklip w stylu
The Belowed - Sweet Harmony http://youtu.be/1DR-eYIl9BU
(oczywi┼Ťcie z "odwr├│ceniem p┼éci")
Swego czasu fajny utw├│r dla ucha i oka ;-)

W sumie to bardzo tani teledysk
Du┼╝o ┼Ťwiat┼éa, paru ch─Ötnych i gotowe!

Enjoy! :)


Pn lis 03, 2014 22:02 pm Zobacz profil
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): ┼Ür pa┼║ 18, 2006 17:15 pm
Posty: 578
Lokalizacja: Łódź
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
@Tomek wlasnie mialam wstawic link do klipu a tu prosze,ktos mnie ubiegl! :D :) Niestety,nie dogodzi sie wszystkim,w kazdym razie za wszystkie opinie dziekuje :)
Nawiazania do Corbijna i poprzednich dokonan dM-owszem sa,to zwykle filmiki ogladane przez kilka osob,a nie zadne 'powazne' wydawnictwa,wiec czemu by sobie nie powariowac? :) po prostu lubie rozwijac znane juz nam doskonale motywy,co nie znaczy,ze brakuje mi kreatywnosci i nie pojawi sie cos kompletnie nowego :)
P.S oczywiscie jesli jest ktos chetny do udzialu w nastepnych projektach to zapraszam! :)


Cz lis 06, 2014 14:49 pm Zobacz profil WWW
Avatar u┼╝ytkownika

Do┼é─ůczy┼é(a): ┼Ür pa┼║ 18, 2006 17:15 pm
Posty: 578
Lokalizacja: Łódź
 
Post Re: Nieoficjalny klip do 'Mercy in you'
Zapraszamy do ogladania HALO(Goldfrapp Remix) Enjoy! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=FK9J6cCa0uQ


Śr mar 04, 2015 20:51 pm Zobacz profil WWW
Wy┼Ťwietl posty nie starsze ni┼╝:  Sortuj wg  
Utw├│rz nowy w─ůtek Odpowiedz w w─ůtku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegl─ůda forum

U┼╝ytkownicy przegl─ůdaj─ůcy ten dzia┼é: Brak zidentyfikowanych u┼╝ytkownik├│w i 2 go┼Ťci


Nie mo┼╝esz rozpoczyna─ç nowych w─ůtk├│w
Nie mo┼╝esz odpowiada─ç w w─ůtkach
Nie mo┼╝esz edytowa─ç swoich post├│w
Nie mo┼╝esz usuwa─ç swoich post├│w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team