Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 230 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
CombiChrist 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 18, 2003 19:24 pm
Posty: 607
Lokalizacja: When you lose, don't lose the lesson
 
Post CombiChrist
Wątek był, ale chyba przepadł. A tymczasem nowy materiał Andy'ego, ep'ka pt. Frost - Sent to Destroy ukaże 27 czerwca.

A w lipcu koncert w Warszawie, razem z Controlled Collapse :-)


Śr maja 07, 2008 19:58 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 14, 2003 19:53 pm
Posty: 660
Lokalizacja: z palca wyssane
 
Post 
chyba zostałem dożywotnim fanem remixów combichristowych... :twisted:


Śr maja 07, 2008 20:07 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 14, 2003 19:53 pm
Posty: 660
Lokalizacja: z palca wyssane
 
Post 
http://vampirefreaks.com/Combichrist

Jest już Sent To Destroy...kawałek nie powala, ale muzycznie mnie przekonuje, gorzej z wokalem :twisted:

co on tam wykrzykuje w głównym, 'tytułowym' wersie?

No i jest hałaśliwie, z dala od pseudo-gitar, i o to chodzi.


Pn cze 09, 2008 23:29 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lis 09, 2004 20:21 pm
Posty: 1978
 
Post 
Your god sent us to destroy

Jakoś tak bez rewelacji.


Wt cze 10, 2008 0:03 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 17, 2005 15:06 pm
Posty: 482
 
Post 
A mnie się podoba. Po prostu Combichrist. Nic odkrywczego, ale fajnie się do tego można wyszaleć (przynajmniej takie wrażenie)


Śr cze 11, 2008 6:27 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 18, 2003 19:24 pm
Posty: 607
Lokalizacja: When you lose, don't lose the lesson
 
Post 
Nowy album w styczniu :-)


Pn lis 17, 2008 23:59 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lis 12, 2006 11:15 am
Posty: 26
Lokalizacja: Krakau
 
Post 
i na profilu MySpace Combichrista jest już kilkunastominutowe medley nowych kawałków ;) Wygląd strony też się zmienił :)


Wt lis 18, 2008 1:02 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lis 14, 2004 0:27 am
Posty: 1267
Lokalizacja: Warszawa/Chełm
 
Post 
Próbki fajne, mniej nawalanki, więcej mroku :twisted:


Wt lis 18, 2008 1:16 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 18, 2003 19:24 pm
Posty: 607
Lokalizacja: When you lose, don't lose the lesson
 
Post 
Klimatycznie, podoba mi się :-)

Tak więc 20 stycznia ukaże się Today We Are All Demons:

01. No Afterparty
02. All Pain is Gone
03. Kickstart The Fight
04. I Want Your Blood
05. Can't Change The Beat
06. Sent To Deastroy
07. Spit
08. New Form Of Silence
09. Scarred
10. The Kill V.2
11. Get Out of My Head
12. Today We Are All Demons
13. At The End Of It All


Obrazek


So lis 22, 2008 13:36 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 25, 2006 12:58 pm
Posty: 230
 
Post 
vinyl.... mniam :twisted:


So lis 22, 2008 13:44 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 17, 2005 15:06 pm
Posty: 482
 
Post 
Kumpel po tych snippetach ma wrażenie, że Andy się za dużo Vivy naoglądał.


So lis 22, 2008 13:47 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 11, 2006 16:58 pm
Posty: 1756
Lokalizacja: Warszawa
 
Post 
dzisiaj jest jeden z tych nielicznych dni, w ktore nachodzi mnie na posluchanie takiej muzyki.

tak nawiasem mowiac, to chyba powoli koncza sie pomysly... :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jak dla mnie to warto porzucic motyw czaszki na okladce :D


Wt gru 02, 2008 0:56 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 14, 2003 19:53 pm
Posty: 660
Lokalizacja: z palca wyssane
 
Post 
New Form Of Silence mnie zaskoczyło, jest dobrze, mniej "rockowo" niż na ostatniej płycie, choć czekałem na kopa w trakcie piosenki, i czekałem, i...


A płyty nie mogę się doczekać :twisted:


Pt gru 05, 2008 22:15 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post 
I sie nie doczekales :wink: (kopa oczywiscie :lol: )

Nie ma sie co spodziewac cudow. Bedzie wtornie :roll:


So gru 06, 2008 10:30 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 18, 2003 19:24 pm
Posty: 607
Lokalizacja: When you lose, don't lose the lesson
 
Post 
Jak dla mnie kawałek dość nudny, no ale może sprawdzi się jako chwila odpoczynku pomiędzy bardziej energetycznymi kawałkami na albumie ;-)

Program płytki bonusowej w limited edition:

01. Tranquilized
02. Avenge
03. Carnival Of Terror
04. Till Death Do Us Party
05. Machine Love
06. 427 FE
07. Caliber:Death
08. Gore Baby, Gore


Pt gru 12, 2008 13:04 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 18, 2003 19:24 pm
Posty: 607
Lokalizacja: When you lose, don't lose the lesson
 
Post 
1 maja ukaże się ep'ka Heat EP: All Pain Is Beat, zawierająca 6 remiksów utworów All Pain Is Gone i Can’t Change The Beat z najnowszej płyty. Przeróbkami zajeli się między innymi: VNV Nation, Assemblage 23 i Aesthetic Perfection, zaś forma wydawnictwa ma być gratką kolekcjonerów. Na płycie znajdą się także dwa klipy 'live'.


Pn mar 09, 2009 23:51 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post 
Powinni zabronic wydawania takich rzeczy, bo to niebezpiecznie drenuje kieszen :wink:


Wt mar 10, 2009 0:03 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 18, 2003 19:24 pm
Posty: 607
Lokalizacja: When you lose, don't lose the lesson
 
Post 
Tracklist:

01. All Pain Is Gone (Rapid Ascent Mix by VNV Nation)
02. All Pain Is Gone (Matthew Grim Deathmix)
03. Can’t Change The Beat (Designer Drugs Remix)
04. Can’t Change The Beat (Aesthetic Perfection Remix)
05. Can’t Change The Beat (Remixed By Vaughn_e)
06. Can’t Change The Beat (Assemblage 23 Remix)
07. I Want Your Blood (Live On Mania TV) Video
08. Get Out Of My Head (Live On Mania TV) Video


It is released on an ultra-cool saw-blade-shape-CD in a Digipak-edition that is strictly limited to 1000 hand-numbered copies:

Obrazek


Śr mar 18, 2009 14:23 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post 
Kiedy to wylazi ?


Śr mar 18, 2009 14:32 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 18, 2003 19:24 pm
Posty: 607
Lokalizacja: When you lose, don't lose the lesson
 
Post 
1-go maja


Cz mar 19, 2009 0:12 am Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 230 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team