Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1572 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 79  Następna strona
jestem nowy/a - witam wszystkich! 
Autor Wiadomość
aDMinistrator

Dołączył(a): Wt lip 08, 2003 22:53 pm
Posty: 2573
 
Post jestem nowy/a - witam wszystkich!
jesli jestes nowy/a i chcesz sie przywitac...


Pn lut 14, 2005 21:32 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Cz lut 17, 2005 12:56 pm
Posty: 11
 
Post 
witam wszystkich :D :wink: :!:


Cz lut 17, 2005 15:53 pm Zobacz profil
 
Post 
Witaj :D :wink: :!: :D


Cz lut 17, 2005 15:54 pm

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 17:35 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Kalisz
 
Post 
Witamy witamy :) miłego forumowania i zawarcia wielu ciekawych znajomości d2t6 :)


Cz lut 17, 2005 16:24 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 14, 2004 20:27 pm
Posty: 924
Lokalizacja: Zielona Góra/Bridgwater
 
Post 
Witam serWdecznie D2T6. :)


Cz lut 17, 2005 17:03 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 16:58 pm
Posty: 2973
Lokalizacja: Wolomin
 
Post 
czesc. jestem nowy. to znaczy nowy w nowym pokoiku powitan. czesc. bede tu zagladal czesciej.


Cz lut 17, 2005 17:09 pm Zobacz profil WWW
 
Post 
d2t6 napisał(a):
witam wszystkich :D :wink: :!:

siemka :)


Cz lut 17, 2005 17:37 pm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 26, 2003 11:34 am
Posty: 341
 
Post 
Siemson


Cz lut 17, 2005 20:52 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 08, 2004 10:49 am
Posty: 177
Lokalizacja: Warszawa
 
Post 
:brawo:

witam w nasze wielkiej, wspaniałej Forumowej Rodzinie. Jest Mama, Tata a reszta to Dzieci, bliźnięta i nie tylko, chłopcy i dziewczęta :D


Witamy i do pisania zapraszamy :beer:


Cz lut 17, 2005 20:58 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Wt lut 22, 2005 0:07 am
Posty: 4
Lokalizacja: Poznań
 
Post 
Dzień DOBER wszystkim, a może DOBER wieczór ;)

Tak czy siak witam : :8):


Wt lut 22, 2005 0:14 am Zobacz profil WWW

Dołączył(a): So gru 27, 2003 14:09 pm
Posty: 1175
 
Post 
Witaj.


Wt lut 22, 2005 0:16 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 28, 2004 10:16 am
Posty: 200
Lokalizacja: SODOMA Team
 
Post 
jak to my mamy w zwyczaju mówić.... :idea: eee..YO :lol: :wink:
witaj!


Wt lut 22, 2005 0:18 am Zobacz profil

Dołączył(a): Wt lut 22, 2005 0:07 am
Posty: 4
Lokalizacja: Poznań
 
Post 
aham no skoro trafiłem na ziomali to pozdro szejset ;)


Wt lut 22, 2005 0:18 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 14, 2004 20:27 pm
Posty: 924
Lokalizacja: Zielona Góra/Bridgwater
 
Post 
Hejka Dobermann :) Fajny aw... :o


Wt lut 22, 2005 0:23 am Zobacz profil

Dołączył(a): Wt lut 22, 2005 0:07 am
Posty: 4
Lokalizacja: Poznań
 
Post 
na av to tylko ja :P


Wt lut 22, 2005 0:27 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 17, 2003 20:53 pm
Posty: 251
Lokalizacja: warszawa
 
Post 
a ja cie kojarze z foum na gothic.pl :P czesc :D


Wt lut 22, 2005 1:01 am Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 12:19 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Wałbrzych
 
Post 
Fajnie ze znalazlem taki watek. Zatem dopelniam formalnosci by poczuc sie stalym bywalcem:

Witam wszystkich

:D :D :D


Wt lut 22, 2005 8:59 am Zobacz profil

Dołączył(a): N paź 19, 2003 8:38 am
Posty: 13
Lokalizacja: sosnowiec
 
Post 
o DOBERMAN..my sie chyba znamy z forum castle party pozdrawiam


Wt lut 22, 2005 10:31 am Zobacz profil
 
Post 
Dobermann witaj, nick, i miejsce zamieszkania z kims mi sie kojarza, ale to chyba przypadek...


Wt lut 22, 2005 11:22 am
 
Post 
..w takim razie ja tez sie przywitam.. :8):

DZIEŃ DOBRY Wszystkim :D


Wt lut 22, 2005 15:55 pm
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1572 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 79  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team