Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Jak umieszczać fotki? (instrukcja str. 4) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sty 26, 2004 17:18 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Warszawa
 
Post 
Sa prostsze sposoby.
http://www.imageshack.ws/
;)


Pt kwi 15, 2005 17:14 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 12, 2004 22:32 pm
Posty: 1474
Lokalizacja: Gdansk
 
Post 
moze i prostrze ale co tu niby zrobic? rejestrowac sie czy nie
niestety bede musial pojsc po jak najmniejszej linii oporu i poprosic MoDe RaToRa o umieszczenie mi tej foty


Pt kwi 15, 2005 23:47 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Pt maja 20, 2005 18:48 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Będzin
 
Post 
Hmmm.... pytanie głupiutkie, ale co tam... A jakim sposobem moje foto ma znaleźć się na serwerze, żebym mogła je potem umieścić na forum????


Pn lip 04, 2005 11:10 am Zobacz profil
 
Post 
fotke uploadujesz tu :arrow: www.imageshack.us
nastepnie kopiujesz ostatniego linka i wklejasz na forum dodajac znaczniki [ img ] na poczatku i [ /img ] na końcu linka [oczywiscie bez spacji w nawiasach]


Pn lip 04, 2005 11:15 am

Dołączył(a): Pt maja 20, 2005 18:48 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Będzin
 
Post 
Dzieki wielkie, może mi się uda:)


Pn lip 04, 2005 11:49 am Zobacz profil

Dołączył(a): Cz sty 26, 2006 13:46 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
 
Post 
ja juz umiem - hura!!


Cz lut 09, 2006 15:55 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 11:03 am
Posty: 818
Lokalizacja: Ziębice
 
Post 
A czy da się umieścić 2 lub więcej fotek obok siebie a nie jedna pod drugą?

Nie mówię tu o fotach w rozdziałkach 1600x1200 albo i większych ale o małych, których spokojnie zmieściłoby się 3 w rzędzie bez rozjeżdżania się strony


So mar 04, 2006 23:08 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 14, 2004 20:27 pm
Posty: 924
Lokalizacja: Zielona Góra/Bridgwater
 
Post 
da się, po prostu wstawiaj je bez entera po komendzie :)


So mar 04, 2006 23:10 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 11:03 am
Posty: 818
Lokalizacja: Ziębice
 
Post 
serio serio?

dobra, trzeba to przetestować w próbach :8):

dzięki pani MODErator za wskazówkę :)


So mar 04, 2006 23:13 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Pt paź 08, 2004 21:33 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Koszalin/ Peterborough
 
Post 
KURNA JA CHYBA JESTEM JAKAS CIEMNA...JAK WKLEJE JUZ NA IMAGESHACK I SKOPIUJE TEGO OSTATNIEGO LINKA I WKLEJE DO POSTA Z [IMG] NA POCZATKU I [/IMG] NA KONCU TO I TAK MI NIE WYCHODZI... TO MOZE TU SPROBUJE...


[img]http://img510.imageshack.us/my.php?image=dsc027165ne.jpg[/img]


N mar 19, 2006 19:07 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Pt paź 08, 2004 21:33 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Koszalin/ Peterborough
 
Post 
ok,juz wiem jak...


ale jak tym sposobem to trzeba klikac na link, a jak zrobic,zeby od razu fotka byla widoczna w poscie ?? :)

jest moze jakis nieskomplikowany sposob??


N mar 19, 2006 19:36 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz paź 28, 2004 19:18 pm
Posty: 1160
Lokalizacja: Memphis; Graceland ;-)
 
Post 
Jak już załadujesz na imageshacka to zaznacz sobie link opisany jako " Hotlink for forums (1) " skopiuj do posta i po problemie ...


Pt kwi 28, 2006 16:10 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Pn kwi 24, 2006 20:41 pm
Posty: 6
Lokalizacja: poznań-włocławek
 
Post 
ale dodając to [img]na%20poczatku%20i[/img] na koncu, tak?
a czemu ten pierwszy moj link nie dziala?( nie mozna wyswietlic strony)


Pt kwi 28, 2006 16:12 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz paź 28, 2004 19:18 pm
Posty: 1160
Lokalizacja: Memphis; Graceland ;-)
 
Post 
nic nie musisz wtedy dodawać - zaznaczasz to co masz w okienku i wklejasz do posta


Pt kwi 28, 2006 16:14 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz paź 28, 2004 19:18 pm
Posty: 1160
Lokalizacja: Memphis; Graceland ;-)
 
Post 
Tak :)


Pt kwi 28, 2006 22:23 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 30, 2005 19:33 pm
Posty: 154
Lokalizacja: wiesz?
 
Post 
anaground napisał(a):
[/img]http://img122.imageshack.us/img122/1868/dsc023340nq.jpg

cholera, nie wyszlo:(


anaground wpisz [img]link[/img] bez zadnych spacji i innych dziwnych rzeczy ktore wpisalas tu :roll: :wink:


Wt maja 23, 2006 14:05 pm Zobacz profil
 
Post 
ja nic nie wpisalam - wkleilam skopiowany URL z wlasciwosci otwartej fotki

umiem wkliec link do fotki, a ja bym chciala wkleic zdjecie


Wt maja 23, 2006 14:18 pm

Dołączył(a): N wrz 25, 2005 15:50 pm
Posty: 50
Lokalizacja: zakopane
 
Post 
a kiedy fota jest za duza i serwer nie chce jej uploadowac to jak mam ja pomniejszyc?


Cz maja 25, 2006 14:18 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Wt sie 24, 2004 18:00 pm
Posty: 845
 
Post 
w imageshack mozna pomniejszyc


Cz maja 25, 2006 14:22 pm Zobacz profil WWW

Dołączył(a): N wrz 25, 2005 15:50 pm
Posty: 50
Lokalizacja: zakopane
 
Post 
tylko jak?


Cz maja 25, 2006 14:23 pm Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team