Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Statystyka forum 
Autor Wiadomość
 
Post Statystyka forum
W dniu dzisiejszym Chriss wygenerował statystykę naszego prężnie działająceg forum.
Po delikatnych zabiegach trafiła do sieci :

56 kb Warning !!!
UWAGA - plik ma prawie 800kb !!!


http://tvgawex.pl/~thepesh/statystyka/statystyka.html


Cz lut 26, 2004 14:24 pm
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 8:00 am
Posty: 695
Lokalizacja: Gdańsk
 
Post 
hehe... wychodz na to, ze mój komputer jakoś strasznie często zagląda na forum (jest w czołówce siteów z kórych forum jest odwiedzane).... ciekawe dlaczego :))


Cz lut 26, 2004 14:37 pm Zobacz profil WWW
aDMinistrator

Dołączył(a): Wt lip 08, 2003 22:53 pm
Posty: 2581
 
Post 
to ja chcialem dodac, ze jest to statystyka za miesiac styczen.

@ThePesH
czy moglbys tu wrzucic jeszcze statystyke zbiorcza z poprzednich miesiecy, ale w postaci .jpg wklejonego w watek?

Dodam jeszcze, ze bedzie to watek, w ktorym bedziemy sie starac zamieszczac rozne informacje statystyczne zwiazane z dzialalnoscia Forum.


Cz lut 26, 2004 14:48 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 0:35 am
Posty: 64
Lokalizacja: Szczecin
 
Post 
Nic nie mowie, ale moj to chyba stanowczo za czesto tu zaglada ;)


Cz lut 26, 2004 19:06 pm Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 13:58 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Kalisz / Warszawa
 
Post 
A ja w ogóle nie mogę się połapać w tych statystykach :? Może gdyby ktoś esej na przykład napisał ;)


Cz lut 26, 2004 19:14 pm Zobacz profil

Dołączył(a): N lip 20, 2003 19:24 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
 
Post 
fajne całkiem fajne tylko że jak dla mnie to stanowczo za mało czytelne :D :wink: :wink:


Cz lut 26, 2004 19:46 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 17:36 pm
Posty: 1070
Lokalizacja: Jelenia GORE'a
 
Post 
persy napisał(a):
hehe... wychodz na to, ze mój komputer jakoś strasznie często zagląda na forum



Hathor napisał(a):
Nic nie mowie, ale moj to chyba stanowczo za czesto tu zaglada


Co wy wiecie o częstym zaglądaniu... 8)


Cz lut 26, 2004 20:15 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 0:35 am
Posty: 64
Lokalizacja: Szczecin
 
Post 
dMarek napisał(a):
Co wy wiecie o częstym zaglądaniu... 8)

O ile sie nie myle, jestem na 4 pozycji, sic!

Carla -> Spokojnie, wiekszosc z tego to czarna magia dla wielbicieli cyferek :wink:


Pt lut 27, 2004 0:21 am Zobacz profil WWW
aDMinistrator

Dołączył(a): Wt lip 08, 2003 22:53 pm
Posty: 2581
 
Post 
Wyniki sa w pewien sposob zafalszowane, bo:
1. niektorzy zagladaja na Forum z roznych komputerow
2. wariacja z hostami, proxy itp. czarne magie, ktore nie zawsze sa takie same


Pt lut 27, 2004 0:23 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 8:00 am
Posty: 695
Lokalizacja: Gdańsk
 
Post 
Carla napisał(a):
A ja w ogóle nie mogę się połapać w tych statystykach :? Może gdyby ktoś esej na przykład napisał ;)

Ja tam nie wiem... ale na moje oko to jesteś srebrną medalistką ;)


Pt lut 27, 2004 8:53 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 8:00 am
Posty: 695
Lokalizacja: Gdańsk
 
Post 
chriss napisał(a):
1. niektorzy zagladaja na Forum z roznych komputerow

To się zgadza... ale wydaje mi się, że to głównie modemowcy... a widomo, że oni muszą się ograniczać więc nawet po zsumowaniu pewnie nie byli by w czołówce...
nie wiem jak z neostradami, sdi i tego typu dostępem - tam zdaje się też są zmienne ip... więć jakby im posumować - to bardzo prawdopodobne, że by kolejność inaczej wyglądała.

chriss napisał(a):
2. wariacja z hostami, proxy itp. czarne magie, ktore nie zawsze sa takie same

pierwsze coś co mi wyglada na proxiaka to dopiero na 17 miejscu netsprint4.icm.edu.pl :)


Pt lut 27, 2004 8:58 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 08, 2004 19:02 pm
Posty: 57
Lokalizacja: Kłodzko / Wrocław / Droszków
 
Post Przedawkowanie
Kefir napisał(a):
fajne całkiem fajne tylko że jak dla mnie to stanowczo za mało czytelne :D :wink: :wink:

Nie wygłupiaj się Kefir.
Czytelne jest jak jasna cholera.
A w moim przypadku to ogarnęło mnie wielkie zdziwienie.
Jestem na 13 pozycji. TO LUBIĘ!!!
Sam nie wiem jak to się stało.
Chyba przedawkowałem. ;)
-
Właśnie leci Freelove na 3ce.
Ale kiepska ta wersja singlowa.
Wolę już w wykonaniu Sandry. :)
-
[:::K:::]

P.S.
Przydałoby się jeszcze dołożyć hosta wg nr IP.
Jest to zdecydowanie dokładniejsza informacja.


Pt lut 27, 2004 11:00 am Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 16:58 pm
Posty: 2973
Lokalizacja: Wolomin
 
Post 
o co chodzi w tej statystyce?


Pt lut 27, 2004 11:27 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 12, 2003 18:55 pm
Posty: 343
Lokalizacja: Wola
 
Post 
ja tez nie za bardzo qmam :o

moze przydalaby sie jakas "legenda" czy cus ...


Pt lut 27, 2004 11:28 am Zobacz profil

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 13:58 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Kalisz / Warszawa
 
Post 
persy napisał(a):
Carla napisał(a):
A ja w ogóle nie mogę się połapać w tych statystykach :? Może gdyby ktoś esej na przykład napisał ;)

Ja tam nie wiem... ale na moje oko to jesteś srebrną medalistką ;)

Srebrną?! Srebrną?! To kto złoto mi sprzed nosa zgarnął?! Krzychal... :evil:
:lol:


Pt lut 27, 2004 11:40 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 0:35 am
Posty: 64
Lokalizacja: Szczecin
 
Post 
Carla --> Oj chyba nie Krzychal, ta osoba juz sie tu wypowiadala :wink: Zerknij na tabelke Top 30 of 2934 Total Sites, a sie domyslisz :)

BTW - ja mam zmienny IP, ale cala siec ma chyba jeden okreslony ;)


Pt lut 27, 2004 15:17 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 8:00 am
Posty: 695
Lokalizacja: Gdańsk
 
Post 
A można by znów może coś wygenrować... co??? ja tak lubię patrzeć na cyferki :D


Pt kwi 09, 2004 11:26 am Zobacz profil WWW
aDMinistrator

Dołączył(a): Wt lip 08, 2003 22:53 pm
Posty: 2581
 
Post 
dobrze postaram sie sprezyc w tej sprawie, ale jak nie zdaze przed swietami to zrobie to zaraz po.


Pt kwi 09, 2004 11:57 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 12:50 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Wigwam Warszawa
 
Post 
A ja nisz nie kumam w tej szprawie, szy mosze mi to ktośś to wytumaszyśś ? Dla mnie te cyfferki szą sztrasznie zagmatfffane, helpp plisz !
Aaa tak a'proposz tematu, chczeta pszepisz na Krfawą Maryśś ?


N kwi 11, 2004 23:55 pm Zobacz profil WWW
aDMinistrator

Dołączył(a): Wt lip 08, 2003 22:53 pm
Posty: 2581
 
Post 
zgodnie z przedswiateczna obietnica wygenerowalrem statystyki za marzec.

Do obejrzenia sa tutaj: http://www.student.euv-frankfurt-o.de/~ ... ki0304.htm

Zajmuja ponad 800kb, takze ostrzezenie dla niecierpliwych


Śr kwi 14, 2004 11:49 am Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team