Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona
problemy z forum 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 19:18 pm
Posty: 3186
Lokalizacja: Trójmiasto
 
Post Re: problemy z forum
Tak już będzie na stałe?


So lut 05, 2011 15:26 pm Zobacz profil WWW
aDMinistrator

Dołączył(a): Wt lip 08, 2003 22:53 pm
Posty: 2567
 
Post Re: problemy z forum
raczej nie. to byl przypadek a raczej wypadek przy pracy. mi zdjelo 6500 postow, ale da sie z tym zyc :)


So lut 05, 2011 15:31 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 19:18 pm
Posty: 3186
Lokalizacja: Trójmiasto
 
Post Re: problemy z forum
Oj nie wiem jak niektórzy to zniosą :lol:
Da się to cofnąć?


So lut 05, 2011 15:42 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 23:10 pm
Posty: 839
Lokalizacja: Gdańsk -----> VINYL - LOVE trzaski
 
Post Re: problemy z forum
ja popadam już w alkoholizm :lol:


So lut 05, 2011 15:45 pm Zobacz profil
aDMinistrator

Dołączył(a): Wt lip 08, 2003 22:53 pm
Posty: 2567
 
Post Re: problemy z forum
cofnac nie, ale nadrobic zawsze :D


So lut 05, 2011 15:46 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 19:18 pm
Posty: 3186
Lokalizacja: Trójmiasto
 
Post Re: problemy z forum
Można, ale żeby później nie były znowu wycięte :wink:


So lut 05, 2011 15:48 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 23:10 pm
Posty: 839
Lokalizacja: Gdańsk -----> VINYL - LOVE trzaski
 
Post Re: problemy z forum
To zmusi wiele osób do durnych wpisów, aby sobie kręcić licznik...o ja mam już równo 300 :lol:


So lut 05, 2011 15:51 pm Zobacz profil
aDMinistrator

Dołączył(a): Wt lip 08, 2003 22:53 pm
Posty: 2567
 
Post Re: problemy z forum
zawsze mozna wylaczyc liczniki


So lut 05, 2011 15:53 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 19:18 pm
Posty: 3186
Lokalizacja: Trójmiasto
 
Post Re: problemy z forum
daRek napisał(a):
To zmusi wiele osób do durnych wpisów, aby sobie kręcić licznik...


Takie osoby i tak kreca sobie liczniki, wiec nic wiekszego sie nie stanie :wink:


So lut 05, 2011 15:57 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 12, 2009 12:47 pm
Posty: 677
Lokalizacja: Leipzig
 
Post Re: problemy z forum
chriss napisał(a):
zawsze mozna wylaczyc liczniki


Jestem na TAK :)


So lut 05, 2011 18:22 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4169
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: problemy z forum
Mowy nie ma. Zyje tylko dzieki temu licznikowi. Wszytsko straciloby sens i pozostalby tylko sznur w promocji z Castoramy.


N lut 06, 2011 18:12 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 23:10 pm
Posty: 839
Lokalizacja: Gdańsk -----> VINYL - LOVE trzaski
 
Post Re: problemy z forum
Pozdrowienia dla Więcora
Obrazek

:D

Mi uwaliło ponad 150 postów :banana:


Ostatnio edytowano N lut 06, 2011 21:28 pm przez daRek, łącznie edytowano 1 raz



N lut 06, 2011 18:28 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 15, 2005 11:03 am
Posty: 818
Lokalizacja: Ziębice
 
Post Re: problemy z forum
Więcor napisał(a):
Mowy nie ma. Zyje tylko dzieki temu licznikowi. Wszytsko straciloby sens i pozostalby tylko sznur w promocji z Castoramy.

:lol:
Aż strach pomyśleć ile się dzisiaj wydarzyło dramatów i zawałów serca w całej Polsce na widok tej kastracji :D


N lut 06, 2011 21:26 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 11, 2006 18:05 pm
Posty: 1633
Lokalizacja: Route 66
 
Post Re: problemy z forum
hahaha nieźle. no mi poleciał ok tysiaczek... normalnie trzeba zatopić smutek ;-)


N lut 06, 2011 22:27 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 30, 2008 21:37 pm
Posty: 635
 
Post Re: problemy z forum
hiehie czyli wszystkie skasowane lub lewe posty zostały odjęte od licznika :lol:


N lut 06, 2011 23:12 pm Zobacz profil WWW
 
Post Re: problemy z forum
Około 4000 sztuk mojej twórczości literackiej poleciało. Tyle pracy przez lata i....echh...


Pn lut 07, 2011 16:27 pm

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 16:58 pm
Posty: 2973
Lokalizacja: Wolomin
 
Post Re: problemy z forum
to nie znikaja fizycznie posty tylko informacja o nich sie popieprzyla...


Pn lut 07, 2011 17:34 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 28, 2006 10:24 am
Posty: 895
Lokalizacja: Krakuff
 
Post Re: problemy z forum
najważniejsze, że jak widać pomimo kastracji wszystkie posty Petera S istnieją. Sól forum zachowana.
Czy to przypadek, że 666 post akurat o Antychryście?? :lol:


So lut 12, 2011 17:23 pm Zobacz profil

Dołączył(a): Pn gru 10, 2007 1:54 am
Posty: 3082
Lokalizacja: Piastów/Warszawa
 
Post Re: problemy z forum
Ja nawet nie zauważyłam ile miałam/mam postów....... :shock:
:lol:


N lut 13, 2011 2:18 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4169
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: problemy z forum
bo# napisał(a):
najważniejsze, że jak widać pomimo kastracji wszystkie posty Petera S istnieją. Sól forum zachowana.
Czy to przypadek, że 666 post akurat o Antychryście?? :lol:


Bo nasz chloptas juz dawno temu zostal wykastrowany. NIe mozna przeciez wykastrowac, wykastrowac.


N lut 13, 2011 17:31 pm Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team