Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 18, 2004 20:28 pm
Posty: 1931
Lokalizacja: Łódź
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
W Polsce premiera dopiero po 31.08.2012 ! nakładem Musuc net ! Najprawdopodobniej również Limitowana edycja!

a tu filmik z produkcji: http://blog.recoil.co.uk/a-strange-hour ... film/?wt=2


Pn cze 18, 2012 13:18 pm Zobacz profil WWW

Dołączył(a): N maja 16, 2004 17:25 pm
Posty: 96
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
a mnie martwi czy będzie na czym oko zawiesić,bo bujanie się przy laptopach to taka dziecinada. oczywiście muszę się przyznać,że jestem z tego obozu co nie potrafią się pogodzić z odejściem alana...


N cze 24, 2012 12:01 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4177
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
Byles na jakims koncercie?


N cze 24, 2012 18:35 pm Zobacz profil

Dołączył(a): So mar 18, 2006 2:26 am
Posty: 9
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
Witam,
A ja mam pytanie odnośnie zawartości płytki. Bo można kupić płytę Blue-Ray oraz pendrive z "soundtrackiem". Czy ktoś wie, co to znaczy ten "soundtrack"? Tzn. czy jest to to samo co na Blue-Ray (razem z głosami publiczności, klaskaniem, brawami, itd.), czy jest to sama muzyka, źródło, z którego był odgrywany koncert?

I jeszcze pytanie: czy ten pendrive też będzie do kupienia w Polsce?

A w ogóle to jak myślicie, warto czekać na polskie wydanie tej płytki, czy olać i kupować u źródła? Nie wiem, czy zwartość będzie taka sama, czy cena będzie lepsza/gorsza? Jeśli ktokolwiek cokolwiek wie, niech pisze.

A najbardziej to się boję, że nakład szybko zejdzie i nie da się tego potem kupić. Ale mam nadzieję, że się mylę.

Dzięki za pomoc :)


Pn lip 16, 2012 16:55 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 10:36 am
Posty: 2609
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
Problem jest taki, ze nikt nie wie tego do końca. Wielu z nas zamówiło wariacje tego co było do zamówienia na stronie Recoil, wielu czeka na wydanie lub wyciek do sieci. Pytania Twoje na ten moment nieodpowiadywalne :P


Śr lip 18, 2012 15:24 pm Zobacz profil WWW

Dołączył(a): So mar 18, 2006 2:26 am
Posty: 9
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
A niech to. Łamię się, czy zamawiać już teraz u źródła no i czy zamawiać tylko płytkę, czy też tego pendrive'a. Bo jeśli na pendrive jest to samo co na płycie, to nie mam ochoty płacić. Ale jeśli jest tam sama ścieżka z koncertu, bez tła/publiczności, to mógłbym zapłacić za to ekstra.


Śr lip 18, 2012 21:14 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 04, 2004 13:50 pm
Posty: 3933
Lokalizacja: Pieńsk
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
A czy ktoś z zamawiających dostał już deluxe z oficjalki ??


Śr lip 18, 2012 21:56 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 10:36 am
Posty: 2609
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
@svc ja zamówiłem br w plastiku i pena, przyjdzie to Ci powiem, ale z mojego patrzenia to ja myślę, ze to jest rip br 1:1. Alan w wcześniejszych wypowiedziach mówił coś o tym, że ludzie go prosili o przygotowanie dobrej jakości ścieżki audio.


Śr lip 18, 2012 23:47 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N mar 07, 2010 19:14 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Lublin Siti
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
@Fred deluxe z oficjalki zaczną wysyłać dopiero jutro, więc jeszcze nikt nie dostał. A biorąc pod uwagę to, że całym tym sklepem zajmuje się jeden facet to może być kilkudniowa obsuwa (ale oczywiście nie musi ;)).


Pt lip 20, 2012 15:08 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 24, 2007 21:46 pm
Posty: 527
Lokalizacja: Poznań
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
tutaj można kupić deluxe:

http://www.ebay.pl/itm/RECOIL-Strange-H ... 2c66dc74ff

na tę chwilę zostały dwa egzemplarze


Pt lip 20, 2012 15:18 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 10:36 am
Posty: 2609
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
Dziś dostałem emila z linkiem do materiału do pociągniecia i info, ze moja paczka jest w drodze. No to czekam :)


So lip 21, 2012 22:07 pm Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Pt lis 11, 2005 14:31 pm
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
Jest!! W sobotę wysłane dzisiaj dostarczone. Niestety jeszcze nie było w blurayu.
nr płyty 0343/1000 :nlmda:


Pn lip 23, 2012 22:19 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 10:36 am
Posty: 2609
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
svc napisał(a):
A niech to. Łamię się, czy zamawiać już teraz u źródła no i czy zamawiać tylko płytkę, czy też tego pendrive'a. Bo jeśli na pendrive jest to samo co na płycie, to nie mam ochoty płacić. Ale jeśli jest tam sama ścieżka z koncertu, bez tła/publiczności, to mógłbym zapłacić za to ekstra.


Jest tak, jak mówiłem - rip audio z br + remixy ściezki dźwiękowej + masę grafiki.


Pt lip 27, 2012 2:20 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 18, 2004 20:28 pm
Posty: 1931
Lokalizacja: Łódź
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
HALO FANS!
zamawiać zamawiać ! Są również limity ! :)
http://www.musicnet.com.pl/


Śr sie 01, 2012 19:40 pm Zobacz profil WWW

Dołączył(a): So mar 18, 2006 2:26 am
Posty: 9
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
Martini napisał(a):
svc napisał(a):
A niech to. Łamię się, czy zamawiać już teraz u źródła no i czy zamawiać tylko płytkę, czy też tego pendrive'a. Bo jeśli na pendrive jest to samo co na płycie, to nie mam ochoty płacić. Ale jeśli jest tam sama ścieżka z koncertu, bez tła/publiczności, to mógłbym zapłacić za to ekstra.


Jest tak, jak mówiłem - rip audio z br + remixy ściezki dźwiękowej + masę grafiki.


Czyli w sumie nic ekstra do płytki nie ma. Dziękuję za informację.

Serek, dzięki za informację, płytka zamówiona :)


Cz sie 02, 2012 22:15 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 04, 2004 13:50 pm
Posty: 3933
Lokalizacja: Pieńsk
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
Ciekawe to nasze wydanie digipaka . Mam juz swoją od Alana i jest scisle numerowana czyli te nasze są z tego samego żródła czy będą inne numery ?? :?:


Cz sie 02, 2012 22:52 pm Zobacz profil WWW

Dołączył(a): So mar 18, 2006 2:26 am
Posty: 9
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
fred napisał(a):
Ciekawe to nasze wydanie digipaka . Mam juz swoją od Alana i jest scisle numerowana czyli te nasze są z tego samego żródła czy będą inne numery ?? :?:


A może po prostu to nie jest "nasze" wydanie, tylko MusicNet zamówił sobie ileś-tam sztuk wydania ekstra i teraz odsprzedaje z dodatkową marżą?
Zamówiłem, dojdzie, to powiem jak to wygląda :)


Cz sie 02, 2012 23:28 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 18, 2004 20:28 pm
Posty: 1931
Lokalizacja: Łódź
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
numerowane z pierwszego sortu!


Pt sie 03, 2012 1:15 am Zobacz profil WWW

Dołączył(a): Cz cze 10, 2004 18:11 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Gdynia
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
Cena za deluxe całkiem wesoła jest :? ...Ja po doliczeniu 5 funciaków za wysyłkę zapłaciłem 150 ziko za wydawnictwo sygnowane numerem 133/1000 :D Pozdro


Pt sie 03, 2012 8:01 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 04, 2004 13:50 pm
Posty: 3933
Lokalizacja: Pieńsk
 
Post Re: RECOIL - A Strange Hour in Budapest - BLU-RAY
ciekawe po jakim kursie ?? z wysyłką z UK wychodziło prawie to samo co u nas, moze z 10-15 zeta mniej


So sie 04, 2012 18:39 pm Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team