Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 194 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 7:30 am
Posty: 1742
Lokalizacja: WĄBRZEŹNO (WSZECHŚWIAT)
 
Post Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Chciałbym otworzyć nowy temat fotek ,gdzie umieszczane będą tylko foty Depeche Mode z fanami.
Stuttgart 1986
Obrazek

1990 rok
Obrazek

1993 rok
Obrazek

2006 rok
Obrazek


Ostatnio edytowano N maja 02, 2010 18:25 pm przez BLADY, łącznie edytowano 1 raz



So kwi 24, 2010 13:06 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 0:22 am
Posty: 974
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
1985
30.07.1985 Warszawa
Obrazek

1998
USA
Obrazek

2001
05.09.2001 Berlin
Obrazek
Obrazek


So kwi 24, 2010 16:19 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 7:30 am
Posty: 1742
Lokalizacja: WĄBRZEŹNO (WSZECHŚWIAT)
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
2003
Obrazek
Obrazek
Obrazek


So kwi 24, 2010 19:28 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4167
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
To z Torwaru to raczej ekipa a nie fani. Z tanim winem zreszta :wink:

Dobra fota z dziara, Dave pokazal jak sie powinno dobrze krzyzyk zrobic. No i niebieski dres wymiata. Zenada....


N kwi 25, 2010 18:27 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 11, 2007 13:51 pm
Posty: 1282
Lokalizacja: coyō-hua-cān
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Gejena gest przy foto z fanem w dresie - zacny.

Obrazek
Obrazek

'01
Obrazek
Obrazek
Obrazek

'03
Obrazek
Obrazek

'06
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Praga '06
Obrazek

Katowice '06
Obrazek

'06
Obrazek
Obrazek

Bratysława '06
Obrazek
Obrazek

Wawa '06
Obrazek

Romania '06
Obrazek

Lux '09
Obrazek

10.08 Seattle - Key Arena
Obrazek

Espania '09
Obrazek


N kwi 25, 2010 19:14 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 11, 2007 13:51 pm
Posty: 1282
Lokalizacja: coyō-hua-cān
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
dodam jeszcze
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

98'
Obrazek

'03
Obrazek
Obrazek

'06
Obrazek

Madryt '06
Obrazek

Mexico ?
Obrazek

Obrazek

Hungary !
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Valladolid
http://2.bp.blogspot.com/_Bv-5p3OqVOc/S ... %2B013.jpg

Tarnów
Obrazek
Obrazek


Obrazek


Ostatnio edytowano Wt kwi 27, 2010 7:35 am przez Aristide Bruant, łącznie edytowano 1 raz



Pn kwi 26, 2010 12:18 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 7:30 am
Posty: 1742
Lokalizacja: WĄBRZEŹNO (WSZECHŚWIAT)
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Te dwie fotki to nie Italy tylko Hamburg 1 lipiec 2009

1990
Obrazek

1993
Obrazek

6-02-1997 Bruksela
Obrazek

2001
Obrazek
Obrazek


Pn kwi 26, 2010 16:50 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 11, 2007 13:51 pm
Posty: 1282
Lokalizacja: coyō-hua-cān
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
łał szał
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Śr kwi 28, 2010 14:33 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 7:30 am
Posty: 1742
Lokalizacja: WĄBRZEŹNO (WSZECHŚWIAT)
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Śr kwi 28, 2010 15:16 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4167
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Toulon 07.07.93

Obrazek

To wyzej z Martinem w kamizelce ze szlugami tez ta sama impreza. Jest jescze pare fot. Niestety pan G zapewne juz masowal kable w pokoju i nie dotarl na melanż.

ps. Fajna koszulka na Mistrzu.


Pt kwi 30, 2010 21:13 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 7:30 am
Posty: 1742
Lokalizacja: WĄBRZEŹNO (WSZECHŚWIAT)
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Więc ja dalej pociągnę rok 1993
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Pt kwi 30, 2010 21:42 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 12, 2009 12:47 pm
Posty: 677
Lokalizacja: Leipzig
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Więcor napisał(a):
Dobra fota z dziara, Dave pokazal jak sie powinno dobrze krzyzyk zrobic. No i niebieski dres wymiata. Zenada....


E tam! Chciałbyś taką fotę z Gahańskim, nawet w samych gaciach :wink:

..................................................................................................
2003

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Kasia Kowalska & Mart 2001


Pt kwi 30, 2010 22:12 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4167
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Mogłbym pojsc na podpisywanie plyty w samych gaciach ale w dresie??? :!: :wink:


So maja 01, 2010 12:03 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 11, 2006 18:05 pm
Posty: 1633
Lokalizacja: Route 66
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
tu niestety Gahan skojarzył mi się z Cejrowskim :lol: :lol:

Obrazek


So maja 01, 2010 17:45 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 07, 2009 12:15 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Wrocław
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Więcor napisał(a):
Mogłbym pojsc na podpisywanie plyty w samych gaciach ale w dresie??? :!: :wink:


Pojechaliście po bandzie, choć chciałabym to zobaczyć, a zwłaszcza minę Dave'a :lol:


Era Ałerglasowska. :)
Obrazek


So maja 01, 2010 19:35 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 09, 2003 16:49 pm
Posty: 2534
Lokalizacja: Warszawa
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Aristide Bruant napisał(a):

'06
Obrazek
Obrazek



Jak już podpisujemy to podpisujemy :)
Dublin i Aarhus :)

dMihau napisał(a):
2003



Obrazek

Obrazek

Obrazek



Te są z 2001 z Frankfurtu z MTV MA

A poniższe z Wiednia 06

Aristide Bruant napisał(a):
'06

Obrazek
Obrazek


N maja 02, 2010 13:43 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 7:30 am
Posty: 1742
Lokalizacja: WĄBRZEŹNO (WSZECHŚWIAT)
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Stuttgart 1986
Obrazek


N maja 02, 2010 18:12 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4167
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Kolonia 15.12.83

Obrazek


N maja 02, 2010 21:00 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 12, 2009 12:47 pm
Posty: 677
Lokalizacja: Leipzig
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Obrazek

Obrazek

Andy Fletcher, grudzień 2003

http://www.shout.ru/exclusives/fletch_interview_Moscow181203_e.htm



Obrazek
St-Petersburg 2006

Obrazek
Ateny TOTU

Obrazek
Ateny TOTU

Obrazek
???

Obrazek
After Party. Hollywood, CA. 04/23/09

Obrazek
Lipsk, lipiec 2003

Obrazek
Santiago TOTU

Obrazek
??? "wczorajszy" Gahański :)

Obrazek
???

Obrazek
1998, jaki chudy Andrzej :banana:


N maja 02, 2010 21:52 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 11, 2007 13:51 pm
Posty: 1282
Lokalizacja: coyō-hua-cān
 
Post Re: Depeche Mode + Fani (Meet & Greet ,Backstage itp)
Obrazek
Norymberga '01

Obrazek
?

uffff forza
Obrazek


Wt maja 04, 2010 20:09 pm Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 194 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team